Audiovizuálny fond
Navrhovaný logotyp je grafickou štylizáciou audivizuálnych médií, konkrétne políčok celuloidových kinofilmových pásov, do ktorých sú vložené jednotlivé znaky názvu inštitúcie.
Princíp vertikálnej liniatúry je možné interpretovať aj ako frekvenčné vlnenie a širenie signálu. Liniatúra je zároveň korporátnym prvkom, ktorý sa dá použiť aj ako dominantný vizuálny princíp napríklad v komunikačnej kampani. Použité písmo je Monoxil od Setup Type, niektoré znaky sme kvôli väčšej tvarovej konzistencii prekreslili.
Farebné riešenie návrhu rešpektuje „tradičnú“ filmovú čierno-bielu vizualitu. V animovanej verzii je riešenie v pohyblivých sekvenciách doplnené aj o RGB spektrum.

S týmto návrhom sme postúpili do druhého (finálového) kola súťaže o vytvorenie vizuálnej identity Audiovizuálneho fondu. Náš návrh si zadávateľ nakoniec nevybral.
Spolupráca
Michal Tornyai
Písmo
Monoxil, Sonda (Ondrej Jób/Setup Type)