Audiovizuálny fond 1
Audiovizuálny fond 1
Audiovizuálny fond 1
Audiovizuálny fond 1

Audiovizuálny fond

Navrhovaný logotyp je grafickou štylizáciou audivizuálnych médií, konkrétne políčok celuloidových kinofilmových pásov, do ktorých sú vložené jednotlivé znaky názvu inštitúcie.

Princíp vertikálnej liniatúry je možné interpretovať aj ako frekvenčné vlnenie a širenie signálu. Liniatúra je zároveň korporátnym prvkom, ktorý sa dá použiť aj ako dominantný vizuálny princíp napríklad v komunikačnej kampani. Použité písmo je Monoxil od Setup Type, niektoré znaky sme kvôli väčšej tvarovej konzistencii prekreslili.

Farebné riešenie návrhu rešpektuje „tradičnú“ filmovú čierno-bielu vizualitu. V animovanej verzii je riešenie v pohyblivých sekvenciách doplnené aj o RGB spektrum.

Audiovizuálny fond_1
Sekvencia vybraných obrazov z animovanej podoby logotypu.

S týmto návrhom sme postúpili do druhého (finálového) kola súťaže o vytvorenie vizuálnej identity Audiovizuálneho fondu. Náš návrh si zadávateľ nakoniec nevybral.

Rok

2020

Klient

Audiovizuálny fond

Autor

Radko Čepček

Kategória

Firemná identita

Spolupráca

Michal Tornyai

Písmo

Monoxil, Sonda (Ondrej Jób/Setup Type)

Podobné projekty

MUUR

MUUR Vizuálna identita pre štúdio interiérového dizajnu

TUTO

TUTO Vizuálna identita kaviarne a komunitného priestoru